the followers like flowers.

Wednesday, June 23, 2010

midnyte out sama memberku,awesome!!!

Chingu'...

Assalammualaikum...semua...

ffuh!!!
lame da x update blog nih...
aku nk cte mlm td punye kes la...ok jap aku nk cte la nih...listen! ups! lpe lak!!! just read ok!!!
Firstly, mlm semalam aku mintak izin ngn ibu tuk klua...ye la bile nk klua pada rawang, cam x best je x mntk permission dr ibu...slalu gak aku terpikr. kalau apa2 jd kan susah! hurm..anyway dr plan nk g i-city nuh, x jd lak nk g sane...satunya tmpt tuh da berbayar mse aku pg last week!!! nyampah!!! bukan ada apa2 pun!!!

back to the story... aku pn merancangla nk g ke kl ronda2...mmg best la kan. aku ingt aku g dengan kete bruk aku je...at last kitorng konvoi 3 kereta...boley plak membazir mse duk lepak kat alinas semata-mata nk tunngu muiznya kete...ok la klu x, x jd la smpi 3 kete...
yg terbaiknya boley plak 3-3 kete yg konvoi tu sume warna merah!!!
ske3..hahahaha....
kitorang gerak pn dlm kul 11 cam tuh!!!
mmg x la nk blik kul 12 lebey...

tmpt first yg kitorng singgah, adalah dataran...boley plak dorng join tgk bola kt situ...
banyak jgak la topic yg sempat kitorng ngumpat2...smbil snap2 gamba...
huhuhu...ye la ktorng kan kaki sanp...
huhuhu...

pastu bila jam sudah menunjukkan kul 12.30...
aku mula menggelabah...teringat promise kt ibu yg kul 12.30 da ad kt rumah

then kitrong pn decide g jln2...round kg baru...
round kt dorai samy
kt mana lg...huh? usha2 mak nyah...
pergh!!!
mantap gle dowh!!!
ape lg...si azmier duk swwiiittt kt dorg...
mmg terbaik la kan...
anyway!!! that's was very fun!!! and i'm getting enjoy with myself...
ble g ramai2 cmnie ad gak yg mula bertanya2 then bergosip2 then bertouching2 ngan aku
hey...
jenuh aku nk menjawb...
fyi!!!
kete da x muat...
klu bley aku nk ajak sume then tmpah satu lori kita g rond2 kl...
tp mse dan keadaan x mengizinkan...
so, ad mse kte g lg okay!!!

 kpd member2 yg g mlm td join skali...thanks a lot kerana melayan kerenah2 kitorng yg mcm sengal nih!!! hope next tyme kte bt lg ok!!!
nk tao aku smpi uma kul bpe???
kul 2.30 ahaks!!!
lewatnya!!!




last word: njoy gle!!!
da rse mls nk smbg blaja la plak!!!
another 3 days to go...














1 comment:

  1. Uish..dah berbayar ke icity? Bukan ade apa pon.. bape dia caj?

    ReplyDelete