the followers like flowers.

Wednesday, June 30, 2010

all about my cuti2 yg da berlalu

yeeepppyyyy!!!
aku tga epy lagi dengan mood cuti walaupun skang dah terpacak kt unisel duk tunggu klas...
ni ad la kesah2 mse cuti sem yg bru je berlalu...tujuan aku tlis nih sbb...'eh ska ti la ni kan blog aku!' another reason dia sbb just nk thanks kt member aku yg dah blik kampus mahupun tga kerja skang nih...yg pastinya budak rawang yang sengal2 ubi tu...hahahahahahaha


okay for the first week mmg aku da pening kepala sama ada aku nak keje or tidak tp bila dipikir2kan blik aku rasa it's better if i just stay at home and make some breakfast, lunch, and bt keje umah yang berlambak tu. aku da malas nak pikir pasal kerja yang kat lua tuh entah aku dapat entah ke tidak! so setat je ari tu aku pn tlah menjadi suri rumah tangga terhormat! huhuhu...dan meneruskan misi aku yg lama tertangguh! misi menguruskan badan!!! itu yg paling important maaaa...lagi bagos duk umah! ati gua, gua ckp sama lu lg tenang babe!


so, aku decide klua tyme malam, sbb mlm je aku free...bermulanya aku lepak ngn budak azmer nie [bdk skola yg x bape nk rapat, just kenal2 cm tu je] pastu boley plak diorang plan mcm2...bt berbeque la...lepak2 la...ronda2 la...sume bnda yg buang mse dan yg pling pnting buag duit...start pada tu, kitorng mengejoykan diri denga bnda2 yg x berpaedah langsung! tyme nie la aku rasa kawan2 adalah segalanya...hehehe ngada je!!!

Dalam pada tu jugak aku dapat tahu sume perangai diorang...ye la mse kat skola dlu punya la seko2 x nk tego aku kan [sbb kitorang berbeza clas mse tu ye]...then bila sume da bergabung kitorang pn jd mcm irama dan melodi yg x boley dipisahkan...memanjangkan je nk hang out lagi...

sempat jugak aku menghabiskan satu cerita korea yang dilakonkan oleh gyu jeon pyo! my favourite actor! sejak tgk b0y 0ver fl0wer, aku jd jatuh cinta n admire gile2 punya kt dia...along la bgtau kt aku yg cite tu best gile...so aku pn cr kt youtube [almaklum la wifi streamyx ayh bru pasang]pergh! terbaik laju je...seronok gile aku tyme tuh!!!~ngeeee

sempat jugak aku upload gamba diorang kt internet nih!!!
tgk la rambut gyu jeon pyo tuh!!!
ahha!!!

then bile tinggal beberapa hari je lagi nk masuk sem baru merangkap sem akhir aku, bik lin aku ajak kitorang g trolak area, perak.dia ada team building, so kitorang kena la jaga anak2 dia. sambil jaga diorang tu dapat la aku holiday kt sne...hahahaha...walaupun! best jugakla sebab hari last tuh yg jatuh pada ahad lepas, kitorang g hot spring! terbaek kowt tmpt dye...pnt aku tak yah cite la...blum kira nk kmas soknya nk blik unisel...hahahaha...tp bg aku la, aku rasa ni la cuti sem yg paling best! 

so sekarang aku dah dekat unisel, tlah pn mengambil mood untuk study n struggle tuk sem akhir aku nih...hehehe...yg pasti korang2 sume kene doa tuk aku supaya aku boley gard dgn jayanya hahahaha...yer ar nk naikkan pointer aku yg trun mendadak mcm cerun bukit tuh...
[nmpk tuh main2]
skang da tobat da...

last word: thanks to budak2 rawang kerana tlah menceriakan hari2 saya okay!!!
sayang korang!!!
paejah aku rindu kt ko!!!


1 comment:

  1. Ahaha..jom sama2 jadi surirumah sepenuh masa.. :)) BEST!!!!!!!!!!! takyah fikir pasal keje..

    ReplyDelete