the followers like flowers.

Tuesday, June 15, 2010

Barbeque nyte!!! bestnyer!!!

Emy, uniey dan kwn2 yg x dpt menghadirkan diri ke nyte barbeque...nie la gamba barbeque nyte yg korg mis tuh...bru hari nie si munir tu tag kat  facebook aku. da berzaman da aku tunggu....huhuhu. sebenanya,si taqi yg bt barbeque nyte nih tp azmier ajak sume. aku pn pelik, padahal kite x la rapat  sgt ngan taqi ,tp dye bt jugak mlm tu...bpk best!!! so kitorng bkn stkat nyibukkan diri kitorng, tp ktorng jgk siap tlng bakar arang, bakar ayam,n mcm2 lg. al-mklum la bile laki yg bt sume x teratur. mula2 aku ingt, aku ngn faezah je pompuan, rupanya diorang ajk sab skali...huhuhu...tp ok la, cme amik mse skit nk explain kt dye...anyway dye ok je. touching skit la. actually mlm nie diorang x plan btul2, klu x ...ktorang bley bt mcm2 8tivity...si champion zup plak aku dgr cte nk dtg, tp x munculkan diri dye saat akhir...takut la tu!!! kalau ko nk tau mlm tu ad 2 Djy g menggamatkan suasana, sab ngn izral dengan celoteh mereka...hahaha x de diorng x happening la kan....
nie la gamba yg menampkkan kitorang agak busy skit...ble 3 pompuan je yg dtg, bermakna tiga pompuan ni la yg kene bakar, ad lg la yg menghulurkan bantuan. ad gak yg sempat amik gamba mse nih...
 aku ske gile tgk gamba nih...nyibuk jer...huhuhu....
smpt gak amik gamba dgn syed...we're twin!!!
kitorang x dpt nk amik gamba ramai2 sbb msng2 da sibuk nk tgk world cup...so after kemas2 ktorang pn trus balik. al-maklum la, world cup kan da start mlm tu. nie jer yg aku dpt amik dr gamba yg ad kt facebook tu.
erm kalau x silap aku, yg x de dlm gamba nie cuma izral, taqi n azmier...then zaid, along ngn alim just drop by nk mkn...kpd along, sory la yer....bile ko smpi sume da licin. sedap kowt rempah yg mak azmier bt...huhuhu....mmg best dpt mkn bnyk2 mlm tu...


 
 
p/s: kpd taqi ngn azmier thanks a alot!!!

No comments:

Post a Comment