the followers like flowers.

Tuesday, February 8, 2011

pungguk rindukan bulan.

salam readers!!!

hurm,
tetibe rase nak share pasal bnda nie. serious x tahu knpe. actly persoalaan nie da lame membelenggu diri. semua org x ske menunggu kan? lg2 tunggu something yg kite x tau smpi bile kite kne tunggu. Owh yes! I'm in this situation. 

firstly, kite x kan rase kehadiran someone tu melainkan dye approach kite dgn cara dye, perwatakan dye dan sbgainyelah kan. then cre dye approach kite pun, bkn mcm kwn2 kite yg lain. smpikan kite yg x penah sedar kehadiran dye nih boley jd x senang duduk bile dye x ade. padahal, dye still mcm biasa. cool je. then bile kite da start senang dgn dye, dye pulak mcm dah hilang secara tibe-tibe. kite pulak mcm cacing kepanasan. klu x caye, cbe tanye cik cacing tu. btul x cik cacing? hehe.

owh x pe, 
maybe dye perlukan mse. kite patut bg ruang dekat dye. and maybe dye hanya mengganggap kite x lebey dari sorng kwn. kite je yg mcm 'hidung x mancung, pipi yg tersorong2. lalu kite cbe ubt hati pujuk diri supaya jgn fikir yg negatif. then, yang kite nie pun tekad nk hilangkan perasaan yg dianggap mcm 'stupido' je kan.

bile hati da rase agak tenang, fikiran pun x asyik ingt kat dye je. live my life happily kekononnyer tu.
 Zzzzuuuppp!!! dye dtg!!!
kite nie cbe la blagak tenang, 'alah dye kan nk jumpe kwn dye (kite). ko blagak biasa je la' 
sehabis mungkin kite da blagak biasa. tetapi, dgn secara tibe2 dye buat something! smpikan kite boley rase mcm terbang melayang x jejak bumi langsung. tapi bg dye, still biasa.

owh hati,
knpe la kau nie lembut sgt? 
knpe kau cepat je sejuk bile semua nie jd kat kau?
hey hati,
tabah la kau.

masalah yang dihadapi. once someone tu da dtg, dye da amik hati nie then dye g main jaoh2. smpikan kite skit truk mcm mana skalipun, kite still x kisah. I rather hurt then feel nothing at all! boley x nak mcm tu? smpikan ada ramai mne pun org dtg nk ketuk pintu hati nie, mcm da kunci je rapat2 x bg sesape pun singgah apetah lg masuk kan. so tunggu la mcm pungguk rindu kan bulan. owh! serious da dpt luahkan sikit. what a released!



butterflsays: persoalaannye.
adakah penantiaan ini berbaloi bg kau!!!





7 comments:

  1. gile suke ! kita gadis yg tabah. kamon ! ramai yang ckp org cm kite nk buang masa la. bla bla blaa.. tp in our situation die boleh handle? TAK ! mmg klo nk pikir berat2 tak abis punye. so, kite chill dan biarkan masa tentukan segalanya. bak kata org tua tua kalau jodoh tak kemana. and.klo die bukan jodoh kite. bukan lah kan.. it's all about waiting and wasting time. hahaha ! good luck babe!

    ReplyDelete
  2. thanks cik cempaka@chaerm. hehe. that's me. i have to face this. so, what can i do, just hoping n waiting. thanks 4 da support!!! hehehe. serious suke gile ad gang. ingtkan kite sorg je wierdo cm nie. hehehe. anyway!!! fighting!!!

    ReplyDelete
  3. Boleh menunggu tapi jgn terlalu mengharap kerna takut bila kita terlalu mengharap nnt kita yg kecewa.

    Jadi, while u waiting u can chill or chicken dance

    ReplyDelete
  4. cik aqilah: thanks i thought the sme thing la...

    cik sayrah: btul, ramai yg ckap mcm tuh. thanks!!!

    ReplyDelete
  5. rileks cik zira! jgn cepat melatah..lelaki hanya cr kite bl die perlukan saja..kalo x die bt donno je kn? ape die hengat kite ni kain buruk yg dah koyak rabak lalu dibuang begitu saja?!

    lepas geram ni! sbb aku pun penah rase ape yg ko rase..so, kite serupa..tanya kata hati ape jawapan yg diberi..kalo die ckp menunggu itu lbh baik adakah anda snggup menunggu? tup2 bl tunggu die ade org lain plak..kalo x tunggu susah gak..

    pendek kate (pdhal da skit punya pnjg aku ckp! haha..) pk yg mane lbh baik..menunggu atau pergi..tepuk dada tanya nk mkn ape..hahaha..

    ReplyDelete
  6. Cik matus: thanks matus! Mmg pndek kate ko la kan. Tp da pnjg bejele2 nie ha. Anyway, mayb btul la kte ko aku kne tpuk dada tnye slere. Bt mse nie aku mmg nk sgt tngu sbb ati aku kt dye. Tp aku tkt ble aku ad kwn nnt, mayb kwn aku yg akn dtg nie lbh baik pd dye. Then aku tkt pnyudahannye, aku kne lpe @ aku da lpekan dye. Aku x nk bnda nie jd. N fyi la kan. Ati aku klu ad nme smeone, mcm nme 2 da kne toreh. Susa weyh nk hlng. Tu blm tngu parut dye lg. Kesetiaan aku x pyh nk uji la kan. Haish. X pe la. Jdh, ajal maut sme kt tgn than. Bg aku skang elok la kte waspade dri to wait n c je. Thanks matus syg!

    ReplyDelete