the followers like flowers.

Wednesday, November 17, 2010

kesuraman aidil adha

salam aidil adha readers!

mst tyme nih korang tga best2 bakar lemang, masak rendang, masak tu masak ni, kcau sne kcau sini. tapi aku nih, hanya duk umah melangot. bukan melangot sgtlah nie pun bru je smpi uma sb td aku g uma mok su, tlng dye msak skit2 smbil bergurau senda dan merepek meraban dgn diorang. tulah ektibiti yg slalu aku bt bile singgah sne. huhuhu...

entry kli ni aku nk cte sbb ape aku rase raye taon nie suram semacam. sbb...sbb eh! mst korang ingt aku x dpt balik kmpung...kan? kan? x de mknenyer! malangnyer aku x ske raye kat kampung sbb blah ibu aku sume kt rawang. mmg x la nk blik johor kan! ngah3x! kalau korang perasan sume org akan rapat kt blah ibu msg2...hehehe nie andaian aku je . sbb cousy2 aku sume rapat ngn blah ibu diorang, blah ayh nie kurang skit la. tak tau la sbb apekan.

hurm, kesuraman kali ni lebey terase bile ayah, amar dengan emy x beraye dengan kitorng. then pagi raye ibu pun x msk ape2 huh! so ktorng decide pagi raye nih g serendah beraye dgn atok & mok su sekuarge. mana taknyer masakan yg lazat2 tga tunggu kitorng la nie. haha

korang! akceli, entry nie aku buat mlm td. tapi  laptop aku hang tetibe. perlukan pembaikian secepat mungkin sbb aku nk kerap berbloging sekarang. tu je kowt entry kali nie. nie pn nk g besiap sb ibu da mule beleter. haha. mak blum mandi lg nie nyah! bubye! selamat ari raye aji eh tawan2...

mood: try nk amik mood walau pun x de mood

No comments:

Post a Comment