the followers like flowers.

Thursday, August 19, 2010

satu malam ke pagoh yg mnyeronokkan...with them!!!

al-kisah begini bermulanya perjalanan itu...

"ayah nk ikut ayah g pagoh? ayah x de keje kan, jus nk anta barang kan? boley la kte jln2..."
suara yg pnh pengharapan...hak2
"x mo la...karang balik lewat pulak!!!"
dengan muke bengkeknye aku bt isyarat muke kt ibu...hahaha
luckyly...ibu dipihak aku kowt!!!
"bang, nk ikot...jln2 malam2 nie best jugak!!!"
hahaha...seronoknyer!!! sgt2 syg ibu...
then after berbuke dgn segera aku bersiap,
sme la dengan angkatan adik bradik aku yg lain
rupanya ayah nk g tmpt emy dulu anta barang
boley plak minah tu nk join sekaki...
"weyh korang nk g mne nih?"
"nk g pagoh...bubye ko tgl!!!"
 "nk ikot!!!"
ktorng apa lagi
"jom ar!!!" ske la minah tuh!!!
4 da 1st tyme ammar join skaki
mmg best la kan...
hurm...
seperti biasa aku la tukang drebar malam td...
tp best!!!
x pnt plus x ngntk!!!
hahaha...wa steady babe!!!
then ktorng snggh makan durian kt seksyen 18 while waiting kwn ayah...
smpi pagoh kul 12...betolak kul 8...
ujannye psl tuh yg lmbt cm siput tu...

tnggunyer tnggu ayah makin melewatkan mse...
yg ktorng kt dalam kete punye la mcm cacing kepanasan...
hahaha...
then ktorng bodek2 ibu tuk trun minum
"bu...ayah lmbt lg tuh...jom minum!!!"
ibu dgn selambanyer bukak pntu...
bg green light la tu...
 ble da trun, siap order makan lg!!!
hahahahahaha...syok abis la
then dlam stgh jam cam2...
ayh pn settel...smpt g bli jajan buat bekal dlm kete...
mwahahahaha...
then ktorng pn gerak balik...
mcm ktorng discuss...
dr kesah nabi smpi gado2 dlm kete...
hahahaha....gelak lg...
yg bestnyer emy x jd balik shah alam...
sok bru aku anta dye...

tu je kowt cte yg aku nk share!!!
sgt2 best okay!!!
okay la da pnt type nih
da pnt kejut org bagun sahur...
aku nk tdo plak!!!



last word: done!!!




No comments:

Post a Comment